Blogs, Publicitat, SEO

Saben de blogs els empresaris?

Els blogs comercials tenen molt terreny per endavant
By , on 27 de agost de 2009
Els empresaris saben de tecnologia...i de blogs?

Els empresaris saben de tecnologia...i de blogs?

En un món on les noves tecnologies abanderen la majoria dels grans projectes a nivell internacional, en un món on Internet esdevé probablement una de les majors invencions de tota la història, en un món on tecnologia s’associa a negoci i a creixement i progrés… ens preguntem si els empresaris, els executius, tots aquells que prenen les grans decisions d’organitzacions i empreses, que destinen altes quantitats dels seus pressupostos a promocionar-se…saben de blogs?

Em faig aquesta pregunta perquè aquests ‘dominadors’ del món empresarial encara no han cedit, en molts casos, a les peticions dels seus caps de marketing que li parlen d’una cosa anomenada blog que ens pot reportar molts avanatges.

En efecte, dins el món empresarial encara es desconeix molt, sobretot en l’escala més alta d’executius, els beneficis que els pot reportar un blog al seu negoci. Potser comptem amb coneixements sobre PDA, portàtils, Iphones i altres ‘capricis’ que es poden permetre tenir, potser són amos de multinacionals que produeixen aparells electrònics de darrera generació, fins i tot poden tenir el seu blog personal, però el món dels blogs comercials és encara molt llunyà per a ells.

Actualment, pràcticament tothom qui navega diàriament sap què és un blog, però en molts pocs casos tot el que pot amagar i et pot permetre si tens un negoci que pot utilitzar la xarxa com a finestra al món.

És per això que, malgrat la teòrica normalització d’aquest fenomen dels blogs, aquesta és real a nivell de coneixements d’usuari però encara queda molt a recórrer a nivell comercial o empresarial. Hi ha grans companyies que ja aposten per avantatges com les accions de SEO que permeten els blogs, un fet que poc a poc ha d’anar estenent-se entre grans i petites empreses, que compten amb una oportunitat de rentabilitzar la seva inversió en promoció i difusió amb resultats molt tangibles a través dels blogs.

I si parlem dels blogs en català, el terreny a avançar encara és molt més. La confiança per invertir en publicitat online en pàgines en català és encara molt inferior a altres idiomes com el castellà o l’anglès, proporcionalment, amb la qual cosa hi ha molt a fer per tal de fer del català una llengua molt present a la blogosfera, tant en termes de contingut com de negoci.

Veurem què passa…

Foto: Nimbuzz a Flickr

Comment | Trackbacks Closed.

Comments of “Saben de blogs els empresaris?”

While there have been no comments.

Leave a comment

 

 

 


 

Sections

© Copyright 2017, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio